Solveig Z

lördag, september 16, 2006

En dag kvar

Nu har vi haft det sista torgmötet för den här gången. Hade den sista valdebatten i Uppsala folkhögskola i går. Efter den förmiddagen var jag på KBT-utbildning. En vidarutbildning för mitt privata jobb. I går handlade eftermiddagen åt att kunna lyssna. Att negligera det som är mindre bra och att bekräfta det som är bra genom nickar och kommentarer. Användbart även inom politiska möten. Testade det i dag. Vet inte hur det föll ut men de flesta jag mötte på torget idag, ja kan nog säga alla, tyckte alliansen och centern är bra. Så om jag förstått det hela blir det många som röstar på centern och kryssar för Solveig Zander........

Nu nalkas en spännande dag i morgon. Ska dela valsedlar in i det sista. Slutar mitt pass kl 20.00. In i kaklet var det. Se´n blir det spännande och förhoppningsvis blir det jättekul. Vi hörs efter målgången.

Hälsningar
Solveig